If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Alfa Romeo готви завръщане на паякаКабриолетът ще се произвежда отново от 2014 г.
Alfa Romeo преустанови производството на кабриолета Spider през миналата година, но явно шефовете на компанията се преосмислили това си решение и са решили да върнат към живота този впечатляващ автомобил.
Новият паяк (Spider) трябва да слезе от конвейера през 2014 г., като основно ще бъде насочен към пазара в САЩ, където конкуренцията на коли от този клас е най-сериозна. Машината, разбира се, ще се продава и на останалите пазари.
Първото, което се вижда, е че над новия Spider сериозно са поработили дизайнерите. Своята външност, както и интериорът си, автомобилът дължи на ателието Pininfarina, което още през миналата година показа на автосалона в Женева концептът 2uettottanta (на снимките).
Според появилите се информации серийната версия на кабриолета, за разлика от 2uettottanta, ще бъде по-мека, но и същевременно по-дръзка. Очаква се фаровете да бъдат по-големи от тези на концепта, същото важи и калниците.
Все още е рано да се каже с какъв двигател ще се появи машината, но се очаква това да бъде четирицилиндров агрегат с турбо Multi-Air с директно впръскване на горивото. Има възможност да бъде сложен и V6 би-турбо.
Само да вмъкна за Sergio Marchionne, че според мен човека е много в час. Вие гледате Алфа, че не цъфти, но когато той поема концерна Фиат е пред фалит. Успява за няколко години да го спаси. Около 2005 г. Алфа работи на 20% загуба - за всяка произведена Алфа, компанията прибира само 80% от разходите си. (За съжаления нама информация към днешна дата за състоянито). Освен това през 2008 ни удря една от най-тежките икономически кризи (да се надяваме и най-техката в живота ни). Всички производители на автомобили от премиум надолу страдат - GM, Ford, Toyota дори! Човека успява и да спаси и Крайслер групата от фалит. Съветвам всеки да прочете статията в Уикипедия за него:
Колкото до политиката отностно Алфа е напълно разбираемо. Един модел, от проект до поточната линия, му трябват 6! години. Това означава, че сега трябва да се появяват колите, проектирани през 2005, а със загуба от половин милярд на година и 100,000 продадени автомобила е трудно да се води развойна дейност.
И на мен ми се иска нещата да стават по-бързо, но уви - реалността е други.
P.S. Иначе напълно подкрепям повечето мнения че Алфа го е закъсала много и е на светлинни години от славата, която е имала.
Колега, човек като теб, щом остане без доводи в един спор или обръща нещата на ирония или започва да обижда. Мен не ме мисли. Моят отговор за мен си, си остава по подразбиране от ника ми. Имам си и 145-ца. В семейството имаме още 2 скрапа. Една 145-ца 1.3 и най-голямата грешка в купуването на автомобил в семейството ни - 156 1.8ТС.
Но поне мога да кажа, че има с какво да се занимавам и с какво да сравнявам.
Или дай нещо съществено с пост на нормален човек или не пиши. Или пак ми показваш, че си Бай Ганьо?
Изчетох цялата тема и мога да кажа ,че мнението ми дословно се припокрива с това на Bobi_33 ! Просто накъдето и да се обърна и каквото и да търся не мога да отрека очебийното. И с риск да бъда запсуван ще кажа ,че за мен Маркионе е един нещастник! Наречете ме хейтър или лаик ,но тоя боквално се е..ва не само с марките под шапката на Фиат ,но и с хората работещи в концерна. Предпочитам пак положението 1990 отколкото някакъв цървул да ми обяснява как ще продава в САЩ милиони бройки , ще произвежда в САЩ и т.н. Цял свят се върти на изток и се чуди как да прилапа източните капитали , този мушмол уздравява мъртъв динозавър родом от безконечната печатницата на долари. А по-смешното даже бих казал трагичното е начина по който го прави. Модел на 10 години и изказвания от рода на "няма смисъл да се разработват нови модели" .
И още нещо което лично мен ми прави впечатление и направо ме шокира, да сте забелязали с какво се вози г-н Берлускони и какво го ескортира!? Ами ще ви кажа Алди, ескортират го Мерц-ове !? От това по-голямо доказателство ,че сме във фалит здраве му кажи.
Изчетох цялата тема и мога да кажа ,че мнението ми дословно се припокрива с това на Bobi_33 ! Просто накъдето и да се обърна и каквото и да търся не мога да отрека очебийното. И с риск да бъда запсуван ще кажа ,че за мен Маркионе е един нещастник! Наречете ме хейтър или лаик ,но тоя боквално се е..ва не само с марките под шапката на Фиат ,но и с хората работещи в концерна. Предпочитам пак положението 1990 отколкото някакъв цървул да ми обяснява как ще продава в САЩ милиони бройки , ще произвежда в САЩ и т.н. Цял свят се върти на изток и се чуди как да прилапа източните капитали , този мушмол уздравява мъртъв динозавър родом от безконечната печатницата на долари. А по-смешното даже бих казал трагичното е начина по който го прави. Модел на 10 години и изказвания от рода на "няма смисъл да се разработват нови модели" .
И още нещо което лично мен ми прави впечатление и направо ме шокира, да сте забелязали с какво се вози г-н Берлускони и какво го ескортира!? Ами ще ви кажа Алди, ескортират го Мерц-ове !? От това по-голямо доказателство ,че сме във фалит здраве му кажи.
Не че защитавам "мушмола", но Фиат работят и с Китай и с Индия, така че може и да не е толкова прост. Иначе в кръга на шегата ако Берлускони не харесва италианските автомобили, то военните там определено разбират повече: Maserati Quattroporte за военните в Италия
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Сигурен съм ,че съм виждал Берлускони по медиите в 166-ца. Дори когато преди това го написах, колега ми отговори, че бил пич...
Със сигурност се е возил и в италианка. Но 166 няма от 5г. и нейн заместник също. Докато всички немски производители оттогава досега извадиха доста машини във високият клас. Че и дълги бази и какво ли още не. И бронирани (респективно по-тежки), а и мотори да ги движат тия слонове. Дори Мазерати Куатропорте поостаря, а за заместник не се говори. Говореше се и за V12 в Куатропорте (за да догони немците), но уви, отново само обещания.
Като ще продава отвъд океана тоя тъпанар Маркионе, поне на Мазерати да беше дал засилка.
аз пък си мисля че духът на марката,дори и затихнал все още се носи от верните фенове които все още държат да имат истинска и сърцат автомобил със своя душа,и не си купуват някоя безлична марка кола която да е без душа,независимо от всички коментари за марката и нейното развитие!!!
---------- Post added at 03:55 ---------- Previous post was at 03:44 ----------
ОК, Астрата ти е противна. Ще дам друг пример. Фоксваген, марка без особена традиция в спорта (ако не броим ДАКАР в последните години), от догодина ще учства в международния рали шампионат с Поло. Мини участват от тази година. Къде е Алфа Ромео в спорта?
Къда са ни спортните модели? Къде са ни моделите изобщо? какво става?
тъжната истина е, че заради мърлячите от ФИАТ Алфа Ромео се превърна в една доста скучна марка без особени спортни възможности, с доста противоречив дизайн и доста по-скъпа от конкурентите си.
колегата е 100% прав по този въпрос,трябва да се помисли върху доста неща
Аз съм твърдо ЗА
Да произведеш най сигорната кола в класа:
Да спечелиш в класа за най добър нов двигател за 2010:
Да притежаваш най добрият 1.4 двигател който се вгражда сериино:
Да си първият автомобил които вгражда сериино DNA деференциал в този клас (с три режима на каране корено различаващи се един от друг):
И не на последно място със стопове на Опел които са СтраОтни!
Ауууу щех да забравя двигателя е първи и в класа с електромагнитни клапани (смукателни) ама е на ФИАТ ....... стоповете обаче компенсират ....... аааааа те са на астра (новата)
Колега радвам ти се, че си подпомогнал по някакъв начин Фиат като си си купил, кола с емблема на Алфа - ЕВАЛА! Това им е основния проблем - продажбите.
Моля те като собственик запознай се каква техника има точно в твоята кола, защото в цитатите, които избрах набързо има глупости и неверни неща.
Пиша ти го това за да провокирам повече знания и познаване на нещото, в което повечето тук се кълнат, но явно не познават.
Не го приемай като заяждане, далеч съм от тая мисъл, моля не ми отговаряй.
п.с. казах си, че няма да пиша тук в тази тема, но очевидните глупости ме дразнят и затъпяват форума
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
не мога да повярвам колко е трудно да се разбере, че ако до преди 3-4 години със 100к/годишно си на минус, със 150 си 0 на 0 и със 200к си на печалба, то в момента нещата са доста променени. така че не го хранете толкова обилно Маркионе.
Попрочетох последните не прочетени от мен страници и реши х да напиша нещо.
Доста съм писал за гибелта на Алфа, но явно голямото болшинство щзери от форума продължават да не са запознати с Алфа Ромео, а се пишат фенове и т.н. поради неразбираема за мен причина. Опитах се да добренеса за знанието за Алфа Ромео и да провокирам хората като им помагам да разберат, че Алфа Ромео изчезна отдавна, но уви.
Единственото останало са така наричащите себе си хора - АЛФИСТИ по целия свят.
Доказателство за това е и отбелязването на 100-годишнината на Алфа Ромео в Милано. Ами просто Алфа Ромео не съществува в Милано. Хората са си там но мразят Фиат.
Знам, че е трудно да се проумее, но по време на така наречените "организирани" празненства нямаше хора от Алфа Ромео. Имаше Алфисти. Алфисти от Китай, от Явпония, Лос Анжелис, Австралия, цяла Европа и огромна група близо 30 човека от България.
Та ние феновете създадохме мероприятието и местните фенове, които бяха истинските организатори. Фиат се покриха и така. Нямаше нищо официално от Алфа Ромео, нямаше пилоти от формула едно, нямаше каквито и да е представяния и т.н. Нищо.... просто сбирка на феновете, което си беше супер.
Аз бях с последен модел на Алфа Ромео (мито), който по мое мнение е срам за марката и когато с Григор и Петко се озовахме в завода в Арезе завидях на Григор който беше с последния модел проектиран от Алфа, при това го докара от България в двора от който преди маса години е излязла тази кола - Алфа Ромео 164.
10 факта на прима-виста, които трябва да Ви тревожат и да прикючат тази тема.
1. Алфа Ромео е Милано. Отдавна това не е така. Единственото останало там е музеят, поддържан от заклети фенове.
2. Хората работили за Алфа отдавна ги няма.
3. Заводите ги няма.
4. Инжинерите ги няма.
5. Развоините цехове за двигатели ги няма.
6.Алфа Ромео не прави двигатели почти 10 години вече.
7. Спортната дейност на Алфа Ромео приключва преди 20 години
8. Днес се радваме на FIRE мотори с турбина и им викаме Алфа Ромео........ системата Multiair е дело изцяло и само на Фиат....
9. ALFA ROMEO GIULIETTA не беше кръстена MILANO защото хората в Милано се надигнаха....
10. Недоразумението MITO се казва така за да се замаже убийството на АЛФА РОМЕО. (Milano - Turino)
п.с. Моля помислете дали тази тема има бъдеще...(и без това този раздел е поне 10 пъти по-слабо посетен от ВАЖНИТЕ ОБЩИ ПРИКАЗКИ) една добра кола като Алфа 159 с немски двигатели, за 10 години не съживява мъртвеца... Мъртъвците ходят по филмите
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Колега радвам ти се, че си подпомогнал по някакъв начин Фиат като си си купил, кола с емблема на Алфа - ЕВАЛА! Това им е основния проблем - продажбите.
Моля те като собственик запознай се каква техника има точно в твоята кола, защото в цитатите, които избрах набързо има глупости и неверни неща.
Пиша ти го това за да провокирам повече знания и познаване на нещото, в което повечето тук се кълнат, но явно не познават.
Не го приемай като заяждане, далеч съм от тая мисъл, моля не ми отговаряй.
п.с. казах си, че няма да пиша тук в тази тема, но очевидните глупости ме дразнят и затъпяват форума
Е не мога да не ти отговоря просто ми е трудно!
Само ще отбележа че познанията ми върху този автомобил които ти наричаш фиат с амблема на алфа са много по големи от твоите освен ако не разполагаш с информация която я няма побликувана ... а и едни 15 000 километра зад волана на този прекрасен ФИАТ! Както и да е. Не мисля че се заяждаш, пак повтарям аз пиша тук не за да се паля или ядосвам а за да се забавлявам! Колата която карам ми доставя огромно удоволствие ама Огромно, колата е уникална в много направления и ми пълни окото всеки ден и клкото повече я карам толко повече ми харесва. За разлика от много колеги аз мога да се самоиронизирам и да нося шега за моя сметка затова са и горните постове!
Попрочетох последните не прочетени от мен страници и реши х да напиша нещо.
Доста съм писал за гибелта на Алфа, но явно голямото болшинство щзери от форума продължават да не са запознати с Алфа Ромео, а се пишат фенове и т.н. поради неразбираема за мен причина. Опитах се да добренеса за знанието за Алфа Ромео и да провокирам хората като им помагам да разберат, че Алфа Ромео изчезна отдавна, но уви.
Единственото останало са така наричащите себе си хора - АЛФИСТИ по целия свят.
Доказателство за това е и отбелязването на 100-годишнината на Алфа Ромео в Милано. Ами просто Алфа Ромео не съществува в Милано. Хората са си там но мразят Фиат.
Знам, че е трудно да се проумее, но по време на така наречените "организирани" празненства нямаше хора от Алфа Ромео. Имаше Алфисти. Алфисти от Китай, от Явпония, Лос Анжелис, Австралия, цяла Европа и огромна група близо 30 човека от България.
Та ние феновете създадохме мероприятието и местните фенове, които бяха истинските организатори. Фиат се покриха и така. Нямаше нищо официално от Алфа Ромео, нямаше пилоти от формула едно, нямаше каквито и да е представяния и т.н. Нищо.... просто сбирка на феновете, което си беше супер.
Аз бях с последен модел на Алфа Ромео (мито), който по мое мнение е срам за марката и когато с Григор и Петко се озовахме в завода в Арезе завидях на Григор който беше с последния модел проектиран от Алфа, при това го докара от България в двора от който преди маса години е излязла тази кола - Алфа Ромео 164.
10 факта на прима-виста, които трябва да Ви тревожат и да прикючат тази тема.
1. Алфа Ромео е Милано. Отдавна това не е така. Единственото останало там е музеят, поддържан от заклети фенове.
2. Хората работили за Алфа отдавна ги няма.
3. Заводите ги няма.
4. Инжинерите ги няма.
5. Развоините цехове за двигатели ги няма.
6.Алфа Ромео не прави двигатели почти 10 години вече.
7. Спортната дейност на Алфа Ромео приключва преди 20 години
8. Днес се радваме на FIRE мотори с турбина и им викаме Алфа Ромео........ системата Multiair е дело изцяло и само на Фиат....
9. ALFA ROMEO GIULIETTA не беше кръстена MILANO защото хората в Милано се надигнаха....
10. Недоразумението MITO се казва така за да се замаже убийството на АЛФА РОМЕО. (Milano - Turino)
п.с. Моля помислете дали тази тема има бъдеще...(и без това този раздел е поне 10 пъти по-слабо посетен от ВАЖНИТЕ ОБЩИ ПРИКАЗКИ) една добра кола като Алфа 159 с немски двигатели, за 10 години не съживява мъртвеца... Мъртъвците ходят по филмите
а... и Маркионе да го духа
Ейййй велик си сериозно! Доводите и 10 -те са истина и дори ентосиаст като мен не може да ги отрече! Но както всеки се опитва да разбере мнението ти така е добре и ти да оставиш ние да изразим своето! Така като си почнал защо спираме само до тази тема ... защо не затрием още 10-тина теми или давай да закрием форума? Тук сме за да споделяме, разменяме и коментираме мнения и идеи! Никой не е последна истанция. Така че като не ти се пиши не пишеш и толкова!
п.п. Разбери ме правилно нищо ама нищо лично
Така е всеки си има право на мнение. Радвам ти се, че си се навил да купиш нова Алфа. Моля те като фен поне научи каква техниката има по колата, за да може да споделяш полезна информация. Написал си глупости в по-горните постове или още вярваш, че имаш DNA диференциал и електромагнитни клапани.....????
Бъди далеч от мислъта, че се опитвам да ти кажа, че си се пре...ал... НАЙ-ВАЖНОТО Е ЧЕ ТЕБ РАДВА!!!!
Това, че имаш 15 000 км опит не прави Джулиета по-кола. Имал съм възможността да пробвам Ку Ве -то на Серес... Бърза е.... но духа на Алфа го няма ЗА МЕН. Не го усетих. Карал съм почти всички модели в най-различни модификации на алфа след 70-те без Монреал, Арна, 8Ц и Алфа 6....... като само на Арна и Алфа 6 не съм се качвал вътре... мисля имам база за сравнение, та на тия новите неща в шоурумите им липсва много, а на хората които са запознати с това което е била марката та дори и до 164 (може би най-добрият автомобил правен от Алфа Ромео) в техническо отношение им е ясно, че емблемата към настояще лъже. Пробвай да разбереш, какво се опитвам да ти кажа.
Алфа 159 е много добра кола... но да сложиш мотори правени в Кайзерслаутерн - ГЕРМАНИЯ и Австралия... в Алфа не става. АНАТЕМА!!!!!
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment